Benoeming wethouders + toelating nieuwe raadsleden
Tijdens de raadsvergadering van donderdag 28 mei zijn de wethouders officieel benoemd en de nieuwe raadsleden toegelaten.
In het nieuwe college keren de wethouders uit de vorige periode terug. Dat zijn Jaimy van Dijk namens de VVD, Hugo Janssen namens Lijst Borger, Vérénice Hermans namens het PAK en Merle Brüning namens de PvdA. Het nieuwe college zal binnenkort de portefeuilleverdeling vaststellen. Ook gaat het college aan de slag met het uitwerken van het door de gemeenteraad vastgestelde raadsbreed akkoord.
Ook zijn op donderdag 28 mei de vier nieuwe raadsleden toegelaten. We verwelkomen in de raad: Richard Stevelmans namens de VVD, Duncan Zeedzen namens Lijst Borger, Arlan Dautzenberg namens het PAK en Romana Sabah-Carta namens de PvdA.
We feliciteren iedereen van harte met deze mooie stap en zijn blij om hen (weer) in ons midden te hebben!