Gewijzigde dienstverleningstijden

Vanaf vrijdag 1 mei veranderen de tijden waarop we u van dienst kunnen zijn. Die tijden worden weer iets verruimd en de dienstverlening wordt anders georganiseerd, zodat het makkelijker wordt om op anderhalve meter afstand van elkaar te blijven.

De nieuwe openingstijden zijn: 
•    Voor afspraken tussen 09.00 uur tot 12.00 uur 
•    Het afhalen van reisdocumenten, rijbewijzen en gehandicaptenparkeerkaarten kan op maandag t/m donderdag tussen 14.00 uur tot 16.00 uur (vrijdagmiddag gesloten).
•    Telefonisch is de gemeente op maandag t/m donderdag bereikbaar van 09.00 uur tot 16.00 uur. en op vrijdag van 09.00 tot 12.00 uur.

Afspraak maken? graag telefonisch

Normaal kunt u een afspraak maken via de telefoon òf aan de balie. Om de toeloop in de gemeentewinkel zoveel mogelijk te beperken, vragen wij u vriendelijk om de komende tijd uw afspraak via de telefoon (045-52 78 555) te regelen.