Afspraak maken

Vanaf vrijdag 1 mei veranderen de tijden waarop we u van dienst kunnen zijn. Die tijden worden weer iets verruimd en de dienstverlening wordt anders georganiseerd, zodat het makkelijker wordt om op anderhalve meter afstand van elkaar te blijven.

De nieuwe openingstijden zijn: 

  • Voor afspraken tussen 09.00 uur tot 12.00 uur en op donderdag van 17.00 tot 19.00 uur
  • Het afhalen van reisdocumenten, rijbewijzen en gehandicaptenparkeerkaarten kan op maandag t/m donderdag tussen 14.00 uur tot 16.00 uur (vrijdagmiddag gesloten).
  • Telefonisch is de gemeente op maandag t/m donderdag bereikbaar van 09.00 uur tot 16.00 uur. en op vrijdag van 09.00 tot 12.00 uur.

Maak altijd een afspraak

Als u de gemeentewinkel wilt bezoeken, moet u éérst een afspraak maken. Dat kan digitaal via deze pagina, of telefonisch, via (045 5278 555).